Werken bij Fintessa 

Wegens uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een:

Office Manager/Administratief Medewerker

 Wat is vereist?

  • MBO / HBO werk- en denk niveau
  • Zelfstandig en accuraat kunnen werken
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Ruime ervaring met diverse computerprogramma’s waaronder Office 365
  • Bekend met diverse Social Media kanalen en het beheren van een website
  • Ervaring met versturen van direct mailingen
  • Een ster zijn in regelen en organiseren
  • Beschikken over een stressbestendige persoonlijkheid
  • Representatief, gastvrij en klantgericht
  • Affiniteit met de financiële wereld/dienstverlening is een pré
  • Leergierig

De functie die je zult gaan uitoefenen betreft een leuke en veelzijdige baan.
Het is een dynamische functie binnen een professionele organisatie, waarbij je veel vertrouwen en verantwoording krijgt.
Wij werken met resultaatgerichte en prettige collega’s binnen een informele werksfeer.

Inhoud van de vacature

  • Telefoonbehandeling, ontvangen van gasten
  • Verzorgen van de correspondentie
  • Bijhouden/actualiseren van het CRM systeem
  • Het beheren van agenda’s en het maken van afspraken
  • Zorgdragen voor het up to date houden van diverse Social Media kanalen
  • Aanspreekpunt facilitaire aangelegenheden, voorraadbeheer
  • Bijhouden/actualiseren van de website
  • Lichte boekhoudkundige taken
  • Assisteren bij de organisatie van beurzen en events
  • Archivering van documenten en optimaliseren van de archiveringssoftware
  • Marktconform salaris

Vragen? Solliciteren op deze functie?

Heb je vragen of wil je meteen solliciteren?

Stuur dan je e-mail aan Martine Hafkamp, martine@fintessa.nl